فندک های زیپو بـه مادام العمر بودن و سرویس بسیـار ارزان مشـهور هستند . طریقه کادو عطر کارایی بالای این فندک ها و مدت زمان طولانی عمر آنـها این برند فندک را بـه برندی منحصر بـه فرد تبدیل کرده هست . طریقه کادو عطر جمله ی شاخص این کمپانی این است: طریقه کادو عطر فندک های خود را رایگان سرویس کنید !!! ممکن هست بعد از یک سال استفاده از زیپو فیتیله ی آن بـه درستی جرقه نزند و آتش نگیرد . فروشگاه سه سوت کادو درون اینجا برایتان شرح کامل تعویض فیتیله را ارایـه مـیدهد که تا خودتان بـه سادگی درون خانـه و با کمترین امکانات بتوانید زیپو را سرویس کنید .

    • نکته ی اول این هست که بهتر از سالی یک الی دوبار فیتیله را ببرید که تا فیتیله ی تازه تر بالا باشد . به منظور این کار درب فندک خود را باز کرده و با کشیدن مغزی ، طریقه کادو عطر آن را از بدنـه خارج کنید . بعد با انبر دست کمـی فیتیله را بـه بالا بکشید و سر سیـاه شده ی آن را ببرید . حال فندک شما تمـیز و با کارایی بسیـار مناسب که تا مدت طولانی فروزندگی خواهد داشت .

    • اما ممکن بخواهید بـه کلی فیتیله را عوض کنید . درون این صورت کافیست مغزی جدا شده را درون دستان خود بچرخانید و بعد پنبه ها را کـه حدود ۴ عدد هست به ترتیب و با دقت با پیچ گوشتی و یـا دم باریک از داخل مغزی بیرون آورید.

  • نکته: نیـازی بـه باز پیچ نیست . اما به منظور راحت تر شدن کار مـیتوانید پیچ را هم باز نمایید .
  • بعد از بیرون آوردن پنبه ها مـیبینید کـه فیتیله بـه آسانی خارج مـیشود . حال فیتیله ی جدید را درون مغزی قرار دهید و پنبه ها را دوباره و به همان حالت بـه درون مغزی برگردانید . وقتی تمامـی اجزا بـه درون برگشت ، مغزی را داخل بدنـه قرار دهید . حال شما یک فندک زیپو با فیتیله ی نو دارید . همان طور کـه مـیبینید سرویس فندک زیپو بسیـار آسان هست و شما مـیتوانید خودتان درون خانـه این کار را انجام دهید .




[طریقه تعویض فیتیله فندک زیپو | فروشگاه اینترنتی سه سوت کادو طریقه کادو عطر]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 17 Jun 2018 04:09:00 +0000